Wenche gjør ting hun ikke kan!

Jeg har begynt på et prosjekt som jeg egentlig ikke aner om jeg klarer å få skikkelig til. Jeg vet at vinteren nærmer seg, og er redd for å fryse. Så da kikket jeg på internett etter varme og fine luer til damer. Men da jeg endelig fant en lue som jeg likte, så fikk jeg nesten sjokk da jeg så prisen, For denne lien kostet ikke mindre enn 699kr! Det er altfor dyrt for meg, så jeg bestemte meg for å strikke den selv. Selv om jeg ikke er noe særlig god på å strikke. Noen ganger så tenker jeg ikke så langsiktig, men jeg våger i hvert fall å prøve!

Så da fikk jeg hjelp av en god venninne til å finne en oppskrift som var ganske lik den luen jeg egentlig ville kjøpe. Og så fikk jeg tak i garn på lørdag. Så da er jeg i gang. Hadde først kjøpt feil pinne, men det oppdaget jeg heldigvis tidlig nok. Hvis ikke har det blitt en baby lue, og det har jeg jo ikke bruk for. Da har jeg altså startet på dette strikkeprosjektet, og jeg tror det ligger godt an. Men jeg merker at det nok blir verre når jeg skal begynne å bruke fire pinner, og felle masker etter et mønster. Føler meg virkelig på tynn is, men da blir det jo ekstra gøy dersom jeg mestrer det til slutt!

Man kan ikke være så selvhøytidelig, så er erkjenner at det har vært noen uoverensstemmelser mellom strikketøyet og meg de siste dagene. Men jeg gir meg ikke, og har bare bestemt meg for å være en som fikser lue selv. Det kan gå begge veier dette her, og jeg tror ikke noen andre enn meg kommer til å ville bruke den! Men jeg skal klare det, bare vent og se!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg