YES, ENDELIG ER DEN PÅ VEI!

God morgen!

Åh som jeg gleder meg! Nå er der ny mobil på vei til meg i posten, og jeg kan nesten ikke vente. Det er på tide å bytte ut min telefon, og jeg valgte meg en IPhone 11 Pro! Nå håper jeg så inderlig at den kommer kjapt, og at den er så bra som det høres ut. Trenger bedre bildekvalitet, og deilig med bedre redigeringsmuligheter også. Batteritid er også en vesentlig ting for meg, og det skal visstnok være mye bedre på den modellen.

Jeg bruker telefonen min vanvittig mye i løpet av en dag. Den er med overalt, og jeg er stadig innom kanalene mine. Bilder tas jo også ofte, og jeg kan få unnagjort mange oppgaver på telefonen mens jeg ligger på sofaen. Det er så kjekt å få ny telefon, og håpe det vil være verd pengene. Nå er jeg jo fast bestemt på å satse skikkelig, så da trenger jeg ekstra godt utstyr. Motivasjonen er på topp, og det er jo ikke dumt å få seg noe nytt heller da.

Min kjære må hjelpe meg litt i gang, så det blir en kjekk helg. Da skal jeg finne ut av min nye telefon, og forhåpentligvis ta bedre bilder også. Dette kommer til å bli så bra, og det er vanskelig å måtte vente så lenge på dette. Jeg er akkurat som et lite barn på julaften, og det er så kjekt å kunne unne seg en så fin telefon. Det blir nok bra, og en investering som jeg ikke angrer på i ettertid. Det er nok masse nytt som jeg må sette meg inn i. Men det er jo bare gøy! Ha en fin dag, så snakkes vi her igjen i kveld.

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Hvis du er ute etter å få bra bildekvalitet burde du ha valgt en av Huawei sine nyeste modeller.
      Iphone slår ikkje den kvaliteten 🙂 Tips til neste gang

      Vibbedille

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg