YES, JEG GLEMTE DET!

God morgen!

Jeg har de siste månedene kjent på et vendepunkt. Livet er bedre, og det vonde slipper mer og mer taket i meg. År etter år har noen datoer vært ekstra tøffe, og traumer har tatt overtaket på meg. Men nå klarer jeg endelig å glemme det litt. I år gikk 02.september forbi, uten at jeg tenkte over det.

Dagen da bruddet var et brutalt faktum, og mye ble ekstra vondt. I år hadde jeg glemt det. Og jeg fokuserte på livet her og nå. Faktisk så kom jeg ikke på det før nå i dag, og jeg takler det fint. Det har gått 8 år. Jeg sitter her i Mandal, og er så glad i det livet jeg lever nå. Med kjærlig ektemann, og trygge rammer rundt meg. Det har gjort meg sterk og fri!

Det er herlig å kunne fokusere mer på det som ligger foran meg. Drømmer skal nås, og jeg kommer til å ta sjanser. Livet skal leves her og nå! Herlighet, for en lettelse å kjenne på friheten.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg