YES, VI ER KLARE!

God kveld!

Nå er vi endelig i mål med dagens oppgaver. Det aller meste er klart, og vi gleder oss til familien kommer i morgen. Salater er laget ferdig, og godgjør seg i kjøleskapet. Kaken er laget, og den gleder vi oss til å smake på. Jeg har gjort masse småting i hele dag, og det var godt å endelig komme seg ned på sofaen i kveld. Vi er et veldig godt team, og særlig når vi skal holde selskaper. Da vet vi begge to hva som må gjøres, og så fordeler vi oppgavene mellom oss. Herlig å ha en partner som deltar aktivt, og som tar ansvar på samme måte som meg.

Før så ble jeg veldig stresset av å ha besøk. Men jeg merker en endring på det, og er mye roligere nå. Faktisk så gleder jeg meg mer for hver gang. Kanskje jeg endelig kan senke skuldrene litt lenger ned, og se det positive med å ha folk i huset. Mange prosesser jobber inni meg på samme tid, så dette henger nok sammen med mye annet. Jeg er uansett glad for å kjenne på denne følelsen i dag, og nyter de dagene som er gode. Man skal ikke ta gode øyeblikk for gitt, men heller nyte etter beste evne der og da.

Resten av kvelden skal tilbringes her på sofaen. Det skal bli deilig, og jeg føler meg fortjent til det nå. Så glad for at vi er i i rute, og at vi ikke stresser så mye. Herlig å ha noen timer i ro, før leggetiden er her. Gleder meg til i morgen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg