Yes, vi nailet opptredenen!

Er det lov å si at jeg et stolt av meg selv? Det håper jeg er innenfor, for akkurat nå er jeg så stolt over min egen opptreden i ettermiddag! Det gikk så fint, og jeg er så glad for at vi lykkes med vår fremføring. Det ligger masse jobb bak en slik type fremføring, og vi har virkelig gjort så godt vi bare kan. Da er det herlig å kjenne at det gikk fint, og se hvor glade publikum var underveis. Herlig å få så mange fine tilbakemeldinger. Det gjør meg så rørt. Tenning av julegran har alltid vært magisk for meg, og jeg ble skikkelig berørt av mange følelser i dag.

Det var utrolig kjekt å få delta på dette arrangementet, og jeg er så takknemlig for muligheten. Jeg virkelig elsker å synge julesanger, og fremfører de på min egen måte. Med masse følelser i hvert ord, og jeg synger fra hjertet mitt. Jeg kjente på litt nerver, men det skam man jo virkelig gjøre. Så det var skikkelig digg å kjenne at dette fungerte, og at vi kom oss gjennom det på en veldig fin måte. Det skjer så masse spennende for tiden ,og jeg tar stadig nye steg fremover! Herlighet, for en mestringsfølelse dette gir meg!

Nå kan jeg gi meg selv et klapp på skulderen, og være fornøyd med eget arbeid. Så skal jeg nyte kvelden litt ekstra, og forberede meg på en uke med masse kjekt. Dette skal bli en fin jul, og den har virkelig startet på best mulig måte!

Klem fra Wenche

Hyggelig om du vil nominere meg til Vixen Influencer Awards!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg