Youtube gir meg et kick!

God morgen!

Det var skikkelig lurt av meg å starte opp med Youtube igjen. For jeg trives så godt foran kamera, og nå er jeg endelig blitt hakket flinkere til å redigere video. Det er akkurat som at litt av den frykten for tekniske utfordringer, har blitt mildere. Og jeg fikk lastet meg ned et annet redigeringsprogram, og satt meg mer inn i det. Der våget jeg å teste, og laget noen små videosnutter for å lære meg finesser. Har nok et langt stykke igjen å gå, men forbedringer skjer underveis. Det gjør meg skikkelig glad, og faktisk ganske stolt. Mestringsfølelse er jo skikkelig artig!

At jeg skulle like så godt å bli filmet, er jo ganske utrolig. Men jeg har gradvis blitt tryggere på meg selv, og nå elsker jeg det. Akkurat som om noe våkner i meg, og jeg klarer å være meg selv. Herlig følelse, og jeg har mine drømmer når det kommer til akkurat dette. Hvem vet hva som kan skje i fremtiden. Her må man bare fokusere på det som er kjekt, og videreutvikle sine egen ressurser på området. Tror nok at mitt behov for å bli sett, virkelig kicker inn på dette området nå. Og jeg er friere enn noen gang! Deilig å drive med ting som er kjekt, og som gir meg personlig vekst.

Nå skal jeg bli tryggere på å filme meg selv mens jeg er ute i det offentlige rom. Der har jeg definitivt et forbedringspotensiale, og jeg skal jobbe aktivt med det. Nå er det ikke noe stress for meg å filme trening, men ellers så har jeg vært litt tilbakeholden. Men skal jeg satse, så må jeg satse skikkelig. Da kan det ikke nytte å feige ut. Men jeg passer alltid på at ikke noen andre tvinges med i filmingen min. Det er utrolig viktig for meg. Venner trenger ikke å måtte være med, selv om de skal møte meg til lunsj. Tenker at det er noe som blir enige om, og jeg kommer ikke til å presse dem. Vårt vennskap skal ikke formes av video.

Håper virkelig at du har lyst til å følge meg på min Youtube kanal! Der postes nye videoer hver mandag, torsdag og fredag! Jeg gleder meg veldig til å videreutvikle kanalen min, og forhåpentligvis mestre litt mer finesser på det tekniske etter hvert! Ha en nydelig søndag sammen med dine kjære, så snakkes vi igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg