Vårt paradis

Jeg føler meg så heldig! Vi koser oss her på campingen, selv om været er vindfullt og grått! I går kveld koste vi oss med grillmat, og samlet hele gjengen nok en gang hos oss til felles måltid! Veldig kjekt å feire påskeferie sammen med min kjære og prinsene, mine søsken og deres barn! Å ha stua full av ungdommer som vi er tante og onkler til , er helt fantastisk ! Prinsene mine får kvalitetstid med sine søskenbarn ! Brettspilling er gøy! Stemningen var god rundt bordet, latteren satt løst! Deilig sjokoladekake til dessert ble det også! Det blir av og til litt trangt med så mye folk, men vi koser oss likevel !

Vi har alt vi trenger her i campingvogna og isocampen! Det er som en hytte! Vi kan bruke den hele året rundt! Deilig plass å reise til for å koble helt ut hverdagens mas og kjas!! Mange barn å leke med, og vennskap knyttes for store og små! Gleder meg til sommeren kommer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg