Ett ekte vennskap

Gode venner er sjeldne diamanter ! Venner som er der i hjertet selv om vi fysisk er langt borte fra hverandre. Det kan gå lenge mellom hver gang man møtes, men det er godt med en gang vi møtes igjen! Praten er løs og ledig, og man kan snakke om absolutt alt! Og det man forteller blir hos dem. Slike venner er det er det få av, men de jeg har er svært verdifulle for meg. Jeg fikk gleden av å møte en veldig god venn nå i ettermiddag! Vi pratet om livet på godt og vondt! Vi hadde ikke sett hverandre på mer enn ett år! Men alt var som før. Trygt og godt uten filter! Jeg blir varm i hjertet av å kjenne på den gode følelsen det gav meg! Vi pratet i munnen på hverandre, skulle få sagt mye på kort tid! Jeg vet ikke når vi møtes igjen, men jeg vet at hun er der likevel! Jeg vet at jeg kan ringe, sende sms eller epost, og hun er der. Slike vennskap er dyrebare! Hjertet mitt er glad for at de finnes! Ha en flott fredag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg