Livet er en fest???

Synes du livet er en fest?? Svaret på det spørsmålet vil nok variere hver dag!  Noen dager er så gode, alt klaffer og livet er så godt som perfekt! En heidundrende fest fra morgen til kveld! Vi svever avgårde, og livet leker! Andre dager vil man helst bare ligge under dyna, og slippe å delta i det hele tatt!  Jeg er sikkert ikke alene om å av og til ha lyst til å restarte hele dagen, begynne helt på nytt igjen! Trykke på delete knappen, og så starte på nytt! Men uansett så gir vi oss ikke, vi kommer oss gjennom både de gode dagene, og de vonde dagene! 

På mine tyngste perioder i livet brukte jeg følgende beskrivelse på hva jeg følte: Hvis livet er en fest, så er ihvertfall ikke jeg invitert! Det var ikke noe gøy å høre for de nærmeste! Nå er jeg så heldig at jeg opplever både festdager, og mindre trivelige dager! Jeg omfavner livet slik det er! Jeg gleder meg over hva livet har å tilby, og bretter opp ermene og kjemper når det er nødvendig ! Vi kan ikke styre hva som skjer rundt oss, men vi kan velge selv hvordan vi vil ta tak i det! Jeg har lyst til å oppleve det femtiden vil gi meg! Både gode opplevelser, men også tøffe prøvelser! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg