Å finne sin egen stil…

Hmmm jeg sliter litt, kjenner jeg…..jeg er altfor glad i joggebuksa og hettegenser. Jeg er altfor glad i vide bukser, klær som ikke viser fasongen min i det hele tatt. Klær som jeg kan gjemme meg selv bort i. Klær som ikke strammer noe sted. ‘Jeg tviholder litt på ungdommen tror jeg…og jeg nærmer meg 40…

På fredag hadde jeg skjerpet meg, og tatt på en smal bukse som har vært i skapet mitt i flere år. Den er tøff med glidelåsdetaljer, og en fin bukse. Jeg fikk ros av min kjære! Han syntes at jeg var veldig fin, men det var uvant å se meg slik! Og han hintet om at joggebuksene mine kanskje burde blitt mindre brukt…..jeg ble stressa…

På shoppingturen i helgen hintet mine venner også om at jeg kanskje burde tenke på en litt mer voksen stil. Jeg hadde kledd meg i smal bukse denne dagen også, og fikk ros. Inne på en butikk så de seg rundt, og sa at her burde du kunne finne masse klær! Jeg kikket meg rundt, og fikk lettere panikk…skal jeg virkelig ha en så “voksen” stil?? Må jeg virkelig det siden jeg nærmer meg 40???

Jeg har en jobb å gjøre! Jeg må nok slutte å gjemme vekk kroppen min. Det får bli første bud. Tørre å bruke klær som ikke er så mega store! Etter all treningen burde jeg jo ikke være redd for å vise meg frem litt! Men det sitter kjempelangt inne! Men dette må jeg få gjort noe med! Jeg skal ikke gjemme meg bort! Heller ikke i min garderobe! Frem med selvtilliten, og få gang på å bryte mønsteret!

Jeg kommer ikke til å la alderen styre min garderobe. Den kommer til å bli styrt av min personlighet! Så det kommer til å bli litt av hvert! Men jeg vil være meg selv, så det blir nok en blanding av ungt og voksent! Så håper jeg bare at jeg ikke stresser så fælt med dette her…alder er jo bare et tall!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg