Takknemlig!

Jeg er takknemlig for alt det gode i livet mitt. Jeg er takknemlig for at jeg har fått en ny start! Jeg er takknemlig for at jeg har truffet mitt livs kjærlighet! Jeg har så takknemlig for at jeg har familie som støtter meg og mine nærmeste! Jeg er takknemlig for at jeg får lov til å kjenne på all varmen som familie, venner og bekjent gir meg og min kjære!

Jeg er takknemlig for at jeg kan velge selv hvordan jeg vil leve! Jeg er takknemlig for at jeg er sterk! Jeg er takknemlig for at jeg er født med en indre stahet, som har reddet meg i alle år! Jeg er takknemlig for at jeg har møtt mennesker som er glad i meg akkurat slik jeg er. Jeg er takknemlig for at jeg har fått ett nytt bosted hvor jeg kan senke skuldrene, og ikke tenke så mye. Jeg er takknemlig for at jeg faktisk klarer å oppnå resultater innen fysisk aktivitet!

Jeg er takknemlig for all den støtte og hjelp jeg får fra Mandal kommune. Jeg er takknemlig for all hjelp som blir gitt mine barn. Jeg er takknemlig for alle vennene vi har fått her i Mandal! Jeg er takknemlig for den kjekke jobben min! Takknemlig for at jeg fikk tillit.

Jeg er glad for at jeg er i stand til å kjenne på det å være takknemlig selv når stormen herjer! For jeg er på vei til en periode i livet mitt hvor ting skal gå min vei!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg