Så går livet fremover igjen!

Det var deilig å kjenne at noen viktige brikker i livet mitt falt på plass i dag. Å få tryggheten tilbake på at vi får feire kjærligheten slik vi ønsker det. At ting ordner seg etter hvert. At ingen kan stoppe oss, er godt å kjenne på! Jeg kjenner innerst i hjertet mitt at jeg nå skal klare å gå fremover i livet mitt!

Såre følelser ligger enda på lur, og jeg skal ikke ha mye før tårene kommer. Men likevel er det ikke fullt så vondt. Jeg føler jeg har seiret over bitterhet og fortid! Jeg kjenner på all varme og omsorg som vi har fått i den siste uken, og det gjør veldig godt for min del i prosessen videre! Alle meldinger som har kommet, har blitt lest! Kun 1 negativ kommentar er kommet, og den ble raskt sablet ned av venner og familie!

Jeg har lært mye den siste uken. Jeg har lært enda en gang at jeg har en fortid som er så tung å bære, at jeg må la den ligge! Jeg må ha fokus på veien fremover! Jeg må være en kjæreste og mamma som står sterkt på begge beina! Der kommer flere stormer i kjølvannet av denne, og da trenger jeg alle krefter som finnes! Jeg har lært at min kropp slår full alarm når faren truer, og at det må jeg ta hensyn til. Jeg har lov til å være svak, men kommer enda sterkere tilbake!

En hel del detaljer gjenstår å få i orden fremover! Men nå har vi fokus på å finne gode løsninger for alle involverte! Det skal vi klare! Mandal kirkekontor var fantastiske da jeg kom dit i dag, og skal ha skryt for sin velvilje og hjelpsomhet! Jeg hadde masse følelser og forhåpninger knyttet til bryllupet vårt i forkant av sist ukes dramatikk. Nå er de blitt enda sterkere, og jeg kan nesten ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å få feire vår kjærlighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg