En tung bør

Jeg går og bærer på en byrde.

En byrde som er tung og svær.

En fortid som smerter mitt hjerte,

og de som jeg har aller kjær!

 

Den byrden skal jeg legge fra meg.

Gå videre uten tung sekk.

Jeg oppover bakker vil flyve,

langs strendene løpe i vei!

 

Vi kan ikke bære alt med oss,

da blir veien vår altfor lang.

Legg fra deg alt vondt her i livet,

Se fremover, gi deg en sjans!

 

Gi hjertet ditt tid til å heles,

la kroppen få hente seg inn!

Først da kan du livet få nyte,

og gleden din kan slippe fram!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg