De små tingene i hverdagen!

Det er de små tingene i hverdagen som betyr noe. En kjærlig klem før ungene drar på skolen, eller ett kyss fra min kjære før han drar på jobb! Blide unger som leker med venner! Å møte på en bekjent som smiler og hilser! En koselig telefon fra venninne eller familie! Fornøyde barn ved middagsbordet! En god treningsøkt, og deretter en dusj!

Jeg er glad for at jeg finner glede i helt vanlige ting. At jeg ikke trenger å lete etter lykken! Jeg blir glad når de rundt meg har det godt! Jeg blir varm i hjertet når jeg ser hvordan vi trives sammen som familie! Jeg håper jeg aldri slutter å glede meg over de små tingene i hverdagen! Det er viktig for meg å lære videre! Man trenger ikke mye, for å ha det best! Materielle ting er selvfølgelig kjekke å ha, men de betyr ikke alt!

Å overraske ungene med is til dessert på en hverdag, eller plutselig ha tid til litt ekstra koselig kveldsmat midt i uken. Det er hverdagslykke for meg! Det trenger ikke være så veldig fancy, men å lage gode situasjoner sammen med mine nærmeste gir meg masse! Gi deg selv tid til å glede deg over de små tingene i hverdagen! Da får du plutselig mye mer lykke i livet ditt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg