Når noen elsker deg…

Hva gjør det deg at noen elsker deg? Hva skjer inni kroppen din når du merker at noen bryr seg om akkurat deg? Blir du glad? Blir du litt redd? Tørr du ta imot kjærligheten som kommer din vei? Klarer du å se hvorfor noen blir ekstra glad i deg? Våger du å ta sjansen?

Jeg opplevde en veldig sterk følelse av redsel, men også glede! Jeg var usikker på om det virkelig kunne stemme at min kjære ville ha akkurat meg! Ville han virkelig bli bedre kjent med meg? Hvorfor likte han meg? Hvorfor skulle jeg plutselig stole på ham? Samtidig ble jeg glad! Jeg ble varm inni meg, og visste egentlig veldig fort at dette var riktig! Jo mer vi pratet sammen, jo mer trygg ble jeg på at det var riktig! Vi kunne prate sammen om absolutt alt, og han stod trofast ved min side!

Å bli elsket, gjorde meg trygg. Jeg fikk den roen jeg behøvde i livet mitt. Jeg var ikke alene. Jeg slapp å gå gjennom livet mitt helt alene. Plutselig var det en trygg person som jeg kunne støtte meg til! Det er jeg ubeskrivelig takknemlig og glad for! Å bli holdt rundt, trøstet, oppmuntret i en tøff hverdag gjør underverk! Det går begge veier! Vi støtter hverandre!

Å bli elsket gjør meg hel! Jeg føler meg verdsatt og respektert! Det er godt at ha noen som står oss ekstra nære! Det unner jeg alle! Det trenger ikke bare være kjæreste, men nær familie som virkelig støtter opp og bryr seg om deg! Å kunne ta imot kjærlighet er en kunst. Å la andre mennesker få slippe til i vårt aller innerste, er ikke alltid like lett. Men ved å åpne for noe av det aller fineste i livet, blir man rikere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg