Kjære Rune Andersen!

Jeg klarer ikke å glemme din sterke historie til deg og dine søsken! Å se deg stå på tv, og formidle din sterke historie til hele landet, var utrolig sterkt! Reportasjen som ble vist da du besøkte ditt hjemsted som liten, fikk det til å knyte seg i magen min! Å se hvor du og dine søsken gjemte dere, gjorde sterkt inntrykk på meg og resten av gjengen i stuen. Det var tydelig at det var vondt for deg, men du maktet å stå i situasjonen! Det viser hvilken styrke du har!

Vi er vant til å le godt av dine parodier, og humoristiske klipp! Det kommer jeg fortsatt til å gjøre! Det er utrolig hva du klarer å få til på scenen! At du er så profesjonell at du kort tid før historien din skal fortelles for hele Norge, står på scenen og leverer humor på høyt plan er helt utrolig! Jeg har stor respekt for deg, du imponerer veldig! Du viser din sårbarhet og innerste følelser til oss! Da tårene kom hos deg, så man hvor tøft og inderlig vanskelig dette var for deg! Du har båret på en blytung ryggsekk hele livet! Ved å prate åpent om det, blir den sekken kanskje litt lettere å bære med seg videre i livet!

Takk for at du henvendte deg til alle barna der ute, og sa klart i fra om at det aldri er deres feil hvis de opplever vold! Det er det viktigste i verden, det er ikke deres skyld! Ved å bli minnet på akkurat det , kan man starte prosesser med å få alle disse barna rundt om i landet videre i livene sine! Du når ut til veldig mange mennesker, og du har et kjent ansikt! Det betyr mye at en kjendis klarer å fortelle om slike vonde opplevelser!

Jeg håper inderlig at du og dine søsken klarer å ta imot all den varme og omsorg som kommer fra hele landet i disse dager! Jeg håper dere får all den hjelpen dere trenger for å komme dere videre i deres prosesser fremover! Du har virkelig tatt ett stort steg, og det var viktig! Den verste bøygen er unnagjort! Lykke til videre, vi skal heie deg frem! Gleder meg til du er på scenen igjen, senker skuldrene og koser deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg