En vindfull morgen på Sørlandet

Jeg kunne både høre og kjenne vinden utenfor før jeg stod opp i dag! Føltes som høst! Men det får bare være. Det bærer straks av sted på utendørs trening i Furulunden! Det skal bli deilig, selv om kroppen er støl etter treningen i går! Sitter og tvinger ned litt skyr med havregryn til frokost! Straks klar til å komme meg avgårde!

Satser på at alle dere får en flott onsdag! Jeg ønsker dere i hvert fall alt godt, og håper dere legger inn noen minutter med fysisk aktivitet i løpet av en travel dag! Jeg tar mine minutter allerede nå på morgenen, og liker det aller best! Resten av dagen går med til tøffe avtaler i dag, så jeg trenger all den energien jeg kan få!

Jeg kommer sterkere tilbake med innlegg i løpet av dagen! Ha en strålende onsdag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg