Nå nærmer det seg sommer og skolefri!

Det er så deilig at vi endelig har kommet oss inn i juni måned! Skolen er straks ferdig, og sommerferien ligger og venter på oss! Vi kan senke skuldrene, og ikke ha så stram agenda hver eneste dag! All struktur kan ikke vi kaste bort, men det er i hvert fall mye roligere og avslappende med ferie! Det er godt å tenke på for store og små!

Nå er vi også kommet dit hen at de fleste møter og avtaler tar en liten pause. Det kjenner jeg skal gjøre godt. Jeg er sliten etter en hard vår, med masse bearbeidelser og reaksjoner! Nå er det på tide med andre sysler! Jeg skal jobbe en del i sommer, men utenom det skal jeg forsøke å virkelig nyte sommeren!

Snart blir det bryllup, og vi skal feire kjærligheten! Ringene er kommet i hus, og det var skikkelig rart å prøve de på! Sommerfuglene begynte virkelig å leve i magen min! Godt å kjenne at forventningene og gleden er i ferd med å komme skikkelig tilbake! Dette blir en flott sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg