Stolt av egne resultater!

I formiddag var jeg på Pt time med Irene Skuland Reilev. Vi gjennomførte en 3 km lang joggetur i Furulunden sammen. Hun fikk meg gjennom selv om det føltes fryktelig tungt i perioder. Jeg er stolt og glad over at jeg faktisk klarer å løpe såpass langt! Det føles så befriende og godt! Det er egentlig helt uvirkelig at jeg faktisk klarer det! Det har vært så utenkelig i absolutt alle år! Nå ser jeg at jeg faktisk kan klare å nå det neste målet mitt: å gjennomføre Mandalsløpet 2017!! 5km joggetur!!

Jeg har god tid å trene meg opp på! Dette skal jeg faktisk klare å gjennomføre. Jeg er sikker på at med så god trener som jeg har, så klarer vi det sammen! I dag gjennomførte jeg også 2*10 armhevinger med strake bein! Det har jeg aldri klart før, og jeg er superstolt! Så utrolig gøy å merke forbedringen så tydelig! Jeg er sterk, og det er viktig for hele meg!

Det er viktig å sette seg nye mål! Nye mål som skal være litt vanskelige å klare å nå! Jeg klarte målet mitt om å komme oppi brudekjolen min, så nå måtte vi finne et nytt mål for meg! Å stille til startstreken blir spennende, og adrenalinet kommer til å pumpe! Mitt mål er delt i to: jeg skal fullføre, og aller helst løpe hele strekningen uten å måtte stoppe opp! Jeg skal ikke vinne noe seier på løpet, men vinne over mine egne begrensninger! Det er stort nok for meg!

Takk og pris for at der finnes fantastiske motivatorer og trenere! Jeg er så takknemlig for all den hjelpen og støtten jeg får hver uke. Irene Skuland Reilev har hjulpet meg gjennom mange motbakker, og er en fantastisk støtte for meg! Hun pusher meg videre, og er der hvis det går skeis! Jeg gleder meg til hver eneste time! Til høsten skal jeg overvinne min store skrekk for gruppetrening innendørs når hun åpner Spreg trening! Da skal jeg overvinne skrekken for det svære speilet i treningssalen!

En ting er i hvert fall helt sikkert. Jeg skal fortsette med trening! Jeg skal fortsette å pushe grensene mine på fysisk aktivitet! Mestringsfølelsen er vidunderlig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg