Hvordan får du tid til å skrive??

Mange av dere har lurt på hvordan jeg får tid til å skrive så mange innlegg her på bloggen min hver dag! Sannheten er at noen dager skriver jeg mye, mens andre dager svært lite! I perioder skriver jeg masse om kveldene i ro og fred! Ordene kommer av seg selv på en måte, og så arkiverer jeg innleggene og poster dem senere ! Andre dager finner jeg ikke ordene! Sånn er det, det går opp og ned!

Det som er veldig viktig for meg, er å notere ned ideene som dukker opp i hodet mitt! Jeg kan skrive innlegg på mobilen på en parkeringsplass , eller på et venterom! Det gjelder å få det skrevet mens jeg husker det! Det er ofte setningene dukker opp plutselig, og da noterer jeg det med en gang!

For meg hjelper det å skrive! Jeg har fått en mulighet til å kommunisere ut det jeg bærer på! Jeg er glad for at jeg tørr å være ærlig! Det koster å være tøff, men det er min vei videre i livet! Det blir spennende fremover! Håper du blir med videre på reisen min!

Jeg våger å være meg selv på godt og vondt! Livet mitt skal være ekte! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg