En travel morgen!

Da kan endelig jeg puste litte grann etter en ganske hektisk morgen! Begge prinsene skulle ha idrettsdag i dag med skolen. Men etter litt tjo og hei var sekkene klare, og jeg fikk sendt dem av sted på skolen! Kjekt med en annerledes skoledag, og været er glimrende! Jeg laget ekstra god nistemat til dem i dag, og det var stor stas i heimen!

I dag skal jeg virkelig ha en rolig og avslappende dag! Jeg skal av sted på trening med revmatikerne, siste gang før sommerferien! Det blir kjekt å være med i dag, da jeg ikke har fått det til i det siste. Møter og avtaler har kommet i veien, sånn er det av og til! Nå roer det seg veldig ned mot sommeren, og jeg får bedre tid til å trene!

Barna skal videre på tur i dag, så jeg har hele ettermiddagen til egen disposisjon! Får kombinere litt husarbeid, med litt avslapping innimellom! Deilig med slike dager av og til! Håper dere har en flott tirsdag alle sammen! Nyt hvert ledig øyeblikk! Prates senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg