Livet er en Berg og dalbane

Jeg har lært meg en viktig ting her i livet! Det går opp og ned som en Berg og dalbane! Noen dager er energien på topp, og alt er fint! Neste dag kan man være nede i en dal, og virkelig føle seg sliten! Slik er livet! 

Jeg er i dag ganske sliten, men likevel ved godt mot! Jeg er på lading til jobb i ettermiddag ! Skal bli deilig å jobbe litt noen timer! Treffe mange hyggelige kunder, det liker jeg godt! 

Å finne den rette balansen i livet kan være vanskelig til tider! Man må prøve og feile! Men mange opplevelser får vi med oss underveis på ferden! I dag skal jeg prioritere jobb, og å lade batteriene ikveld! Muligens tar jeg bloggfri til i morgen! 

For jeg tar meg ett friminutt hvis det behøves! Man kan ikke alltid bare gi av seg selv! Noen ganger må man gi seg selv ro til å finne påfyll av energi! Ha en fortsatt fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg