Jeg har kjøpt BIKINI!!!

I dag var dagen da bikinispøkelset skulle overvinnes! Jeg trakk noen gode magedrag , og forsøkte å holde roen da jeg nærmet meg butikken! Jeg kjente det knyttet seg i magen bare ved tanken på å se på bikini! Men jeg hadde bestemt meg! Nå skulle jeg overvinne denne skrekken! Så jeg gikk resolutt inn i butikken! I første etasje møtte jeg to blide ansatte! De spurte om jeg trengte hjelp! Jeg gikk bestemt mot trappen mens jeg proklamerte: Jeg skal i bikiniavdelingen! Den ene kom småløpende etter meg for å hjelpe!

Jeg fikk kyndig hjelp! Rart at andre mennesker kan se hvor store /små pupper du har bare ved å kikke på dem! Jeg fikk med meg litt av hvert inn i prøverommet, og pulsen økte ytterligere noen hakk! Hvordan skulle dette gå! Jeg lot klærne falle, og fikk på meg dette skumle plagget! Etter litt prøving fant jeg utav det! 

Jeg har altså kjøpt min første ordentlige bikini! Svart og grønn! Jeg klarte det! Nå gjenstår det å få varme i været slik at den blir brukt! Og masse selvtillit må på plass for at den skal brukes!! Men 1.steg er unnagjort ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg