Jentekveld /guttekveld😄😄

Jeg har holdt på en hemmelighet for min kjære hele uken! Det er svært vanskelig da jeg ikke skjuler noe for ham til vanlig! Min kjære har planlagt grilling ned til minste detalj for denne kvelden! Tatt opp mat fra fryseren, og gledet seg til en god grillaften på terrassen! 

Men slik ble det ikke! Plutselig kom kompisgjeng på besøk og hentet ham med seg ut på middag! Litt stas på ham før han blir gift!! Han ante ingenting, og ble svært overraska! Så nå er han ute og spiser middag! Vi jentene griller alene, og skal kose oss! 

Så nå er det visst jeg som er grillmester, og det er jeg ikke vant med! Men prinsene har fått spareribs og maiskolber! Vi andre skal kose oss med svinefilet ! Jeg fikset det greit! Gleder meg til en koselig kveld på terrassen vår!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg