Glad og fornøyd!!

Da er vi vel hjemme igjen, og campingvogn er trygt plassert! Alltid spennende å transportere vogna! Nå kan vi trekke pusten littegrann, før vi går løs på mye ordning og vasking i morgen ! Her benyttes alle dagene til å få gjort det som behøves! Får skikkelig sommerfølelse når vi holder på med disse forberedelsene! Takknemlig for at vi har denne muligheten til å dra på tur! Det har vært en lang dag, så det var godt å komme hjem igjen!

Lørdagskveld er gull. Det er deilig med helg! I kveld blir det stille og rolig med pizza og TV. Vi fortjener det! Jeg er takknemlig for å ha en trygg og god base her i Mandal! Vi har det bra alle sammen! Håper dere alle sammen har det fint der dere er akkurat nå! Kos dere sammen, og skap gode øyeblikk for hverandre! Senk skuldrene, og nyt lørdagskvelden! Det skal jeg! 

Det er bare en uke igjen til vårt bryllup. Gavene har begynt å komme, og vi er så takknemlige for alle som tenker på oss! Mine bryllupsnerver har for alvor begynt å komme! Men jeg gleder meg veldig til vår store dag! Jeg er sikker på at det blir en flott feiring av kjærligheten vår! Uken kommer til å gå fort! Jeg har masse trening, og ærender å løpe! Mye skal fikses, samtidig som der skal pakkes til ferie! Greit å ha det travelt, da flyr dagene fort avsted! 

Ha en flott kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg