Jeg må slutte å snakke meg selv ned!!!

I disse dager går jeg rundt med masse tanker om min egen fremtid. Jeg er i gang med en viktig prosess i forhold til hva jeg skal bruke resten av mitt liv til. Jeg er i ferd med å ta litt vågale valg, vil noen si. Jeg derimot, tenker at det er på høy tid å få bruke mine erfaringer og evner på en ny og spennende måte. Jeg vil bruke de mulighetene som jeg ser finnes. Jeg må endelig tørre å gi meg selv troen på at jeg kan enda oppnå masse! Men da må jeg ta grep! Visse endringer må til! Og det må begynne allerede nå!

Jeg må slutte å snakke meg selv ned! Jeg må tørre å se mine kvaliteter, og faktisk vise dem frem! Jeg må slutte med det negative tankesettet i forhold til mine kvaliteter og egenskaper! Jeg må drite i Janteloven! Tørre å gjøre det jeg har lyst til! Jeg må la meg få slippe fri! Senke skuldrene, og virkelig se på fremtiden med smilende øyne ! For jeg kan oppnå masse i fremtiden! Jeg har personlige erfaringer som jeg vil dele med dere! 

Så nå jobbes det i dette hodet . Noe har allerede kommet ned på papiret. Ideene og engasjementet er stort! Det er deilig å jobbe med mitt eget prosjekt! Det git meg glede og mestringsfølelse ! Det gir meg troen på en spennende fremtid! Det er på tide å la drømmer bli til virkelighet! 

3 kommentarer
    1. Anonym: Hei! Da jeg ikke vet hvem du er, ønsker jeg ikke å diskutere med deg! Men ta gjerne kontakt dersom vi trenger å prate om noe! Min blogg er min arena! Jeg velger selv hva jeg skriver, og du velger selv å lese! Uansett hvem du er, så ønsker jeg deg alt godt!

    2. Det er noe provoserende å lese all din kritikk mot ditt gamle liv i Egersund. Jeg tviler ikke på at du har hatt en del negative opplevelser, men du har også hatt diverse støttespillere som du velger å dolke i ryggen eller i hvert fall å ignorerer.
      Det kan nok være fornuftig å sette strek over negative opplevelser som du har hatt tidligere. Imidlertid bør du ikke brenne broene mot de som har prøvd å støtte deg i ditt gamle liv. Litt mer balansert framstilling kunne ha vært ønskelig.
      Ellers lykke til med alt det som skjer nå i tiden framover i ditt liv!

    3. Høres ut som en fin start til en positiv endring. Vi må starte med oss selv og helt klart, fremstår du som usikker og snakker deg selv ned vil jeg tro at andre ser på deg med samme øyne som du gjør, ikke dem som kjenner deg godt da, for de ser nok det du selv ikke har forstått, du er unik og fantastisk på en måte bare DU kan være. Tenk på det, det er bare DU som kan være DEG 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg