Tusen takk for støtten!

Atter en gang ble det reaksjoner på mitt innlegg. Men bortsett fra det ene trollet, så haglet det inn positive og støttende meldinger på blogg og på Facebook . Tusen hjertelig takk for alle gode og varme ord! Det betyr masse for meg at dere er der, og gir meg støtte! Jeg blir både rørt og takknemlig! Jeg er glad for at mine venner stiller opp, og gir meg støtte og omsorg! Kjekt å lese alt dere skriver til meg og mine kjære! 

Heldigvis så er jeg rolig og trygg på meg selv i forhold til temaet i dag. Jeg vet hvilke valg jeg har tatt, og jeg har det veldig godt! Sannheten om mitt privatliv er det kun jeg som vet. Derfor kan jeg trygt stå inne for mine valg. Jeg gjør det som behøves, og som føles riktig for mitt liv. Det er deilig å trekke inn frisk luft, forberede bryllup og ferie! Kjærligheten vår står i sentrum, og den fortjener feiring! Så nett trollene får bare se at jeg hever hodet, og klarer meg fint!

Nå er kvelden kommet, og jeg har inntatt sofaen! På tide å hvile kroppen etter en hektisk dag! Kos dere, og ha en flott kveld alle sammen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg