Planlegging av trening!

Nå er det på tide å legge planer for høsten. Hva skal prioriteres, og hva må gjøres for at hverdagen blir best mulig for hele familien! Jeg er nødt til å trene regelmessig , og erfaringen min viser at det må legges inn i timeplanen tidlig! Da prioriteres det høyere å få det gjennomført! Jeg vet det er viktig for min mentale og fysiske helse! Jeg setter av tid allerede nå, og så kan jeg forsøke å plotte inn andre møter og avtaler slik at det passer inn i min timeplan! Faste tider er alltid lurt! Da får man en rutine på treningen, og det blir en vane!

I høst skal jeg trene litt ulike ting. Jeg skal forsøke varmtvannstrening med revmatikerne en gang pr uke, jeg skal være med på Spreg trening utendørs hver onsdag morgen, jeg skal trene utendørs med revmatikerne hver torsdag, og ha PT time med Irene Skuland Reilev på fredager! Revmatolog anbefalte 3-5 treninger hver uke, så da er jeg innenfor de anbefalingene ! Jeg skal også forsøke Spreg sin Corebare og Tabata trening iløpet av høsten! 

Du tenker kanskje at jeg er litt treningsgal! Men sannheten er at jeg bruker trening for å klare min hverdag! De dagene jeg får trent, er psyken og kroppen bedre! Blir jeg for sliten, så restituerer jeg!  Jeg kjenner kroppen min godt, og tar hensyn dersom den trenger hvile. Trening gir meg et kick psykisk. Jeg får tømt hodet mitt for negative tanker og bekymringer. Når jeg skal stå foran dere , og holde mine foredrag, vil jeg føle meg så god som mulig i kropp og sinn! Da trenger jeg fysisk aktivitet! 

Jeg kjenner at det skal bli deilig å komme ordentlig i gang! Neste uke begynner utetreningene til Spreg trening, og jeg er klar! Dette innlegget er ikke sponset. Jeg trives så utrolig godt med min trener Irene Skuland Reilev, og gleder meg til ny høst med hennes pushing og veiledning!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg