På Ann igjen med terapi!

Da er det på tide å ta seg en tur til terapauten igjen! Etter noen ukers ferie skal det bli godt å kunne tømme seg for tanker og følelser! Det er en gang sånn at mitt inni mitt hode spinner det ganske heftig til tider, og angsten ligger på lur! Jeg er et oppegående menneske som klarer meg godt, men jeg sliter jo med gamle traumer og såre minner ! Da er det godt å vite at det er hjelp å få!

Ikke vær redd for å ta imot profesjonell hjelp! Det føles kanskje som et nederlag, men det er ikke det! Det er et tegn på styrke, og en sterk vilje til å komme seg videre i livet! Jeg har sagt det mange ganger før, og kommer til å si det flere ganger! For det er viktig! Det skal ikke være et tabu i 2016 å hå til psykolog ! 

Spesielt nå når jeg jobber aktivt med å forberede mine foredrag, så ripper jeg opp i gamle sår! Vonde perioder i livet mitt som har gitt meg en baggasje som til tider er tung å bære alene ! Men jeg merker at det hjelper å jobbe med det! Å formidle mine erfaringer videre vil styrke meg! Jeg er allerede nå blitt mye tryggere på hvorfor livet ble slik! 

Derfor går jeg til terapauten med hevet hode! Jeg tar tak i livet mitt, og det er jeg stolt over!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg