Håndball på TV og strikketøy !!

I kveld skal jeg kose meg i godstolen i stua, strikke litt og se på håndballkamp i OL! En skikkelig stille og rolig kveld her hjemme! Hverdagen er tilbake, så jeg er alene med barna! Jeg satser på at Norge vinner, og at hendene mine takler å strikke litt! Jeg synes jeg fortjener en rolig kveld etter en dag med masse gjøremål! Det var godt å få gjort litt, og kroppen taklet det ganske bra! Så lenge jeg er flink til å legge inn pauser, går det fint! Det er godt å kjenne på følelsen at jeg har stått på!

Jeg håper at dere også får en rolig kveld! Jeg tar ihvertfall kveld fra bloggingen nå, og skal fokusere på andre ting i kveld! Ta godt vare på hverandre, og vær gode med hverandre! Gir du kjærlighet , får du ofte kjærlighet tilbake! Viser du respekt for dine kjære, behandles du ofte med respekt tilbake igjen! Nå håper jeg at dere heier Norge frem til seier i dag! Det trenger vi nå!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg