Keycards fikset!!

Da har jeg fått gjort mine keycards til foredraget helt ferdige! Jeg kjøpte meg svarte fotoark, og har skrevet ut mine stikkord. Så limte jeg dem bakpå. Billig og greit! Enkelt, men likevel helt ok å bruke! Jeg ønsker ikke å lese opp et manus! Jeg vil prate utfra mine stikkord, og ha øyekontakt med mitt publikum ! Jeg vet ikke om jeg nailer det helt første gangen, men jeg øver og har fokus på blikk kontakt ! Det verste jeg vet er å sitte å høre på noen som bare leser opp noe kjedelig stoff! Slik vil ikke jeg være! Jeg vil bruke min personlighet og trygghet! For jeg trenger ikke være så redd for at andre skal ha så masse meninger om faglig innhold. For innholdet er mitt liv og mine erfaringer. 

Å forberede disse små tingene er kjempegøy! Jeg koser meg veldig! Det er gøy å holde på med. Så nå skal jeg lage ferdig flere foredrag. Jeg bruker litt tid på å tenke innhold, så det er bare å sette i gang med prosjektene! Så blir det å få finne et navn til foretaket mitt! Det er vanskelig, så kom gjerne med ideer! Jeg skal lage egen Facebook side, og gleder meg til å utforme ideene der! Jeg må tenke kreativt for å markedsføre mitt foretak! Det gjelder å nå ut til flest mulig, på en rask og billig måte! Også håper jeg at referanser etterhvert vil hjelpe meg videre! 

Jeg er veldig giret, og engasjert! Og det som er så smart er at alle forberedelser kan gjøres her hjemme! Og jeg kan være tilgjengelig for familien underveis! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg