Så vidt jeg kom meg opp av sengen….

I dag tar stølheten helt av!! Det var så vidt jeg fikk kommet meg ut av sengen, og kommet meg på badet. Og det var på nød og neppe jeg klarte i sette meg ned på badet! Jeg er lemster fra topp til tå! Men jeg kan ikke gjøre annet enn å flire litt av meg selv! Det var litt av et kapittel å få på seg klær! Men jeg vet jo at kroppen reagerer sterkt på hard trening når det er lenge siden sist! Så jeg forutså situasjonen, og hadde lagt alt jeg trengte frem i går kveld!

Nå har jeg fått beveget meg litt, så kroppen er kommet bitte grann i gang! Jeg skal straks av sted en liten tur, så det er bra at jeg går litt mer normalt nå! Huff jeg må bare le av det hele! Det var så deilig å få trent igjen i går, så jeg gleder meg til kroppen tåler belastningen bedre enn i dag! Det blir en rolig dag for meg her hjemme etter den lille turen ut nå snart! Det er Skalldyrfestival i Mandal denne helgen, så byen koker med mennesker overalt! I tillegg skal M&M ha konsert i byen i kveld, og det forventes fullt kaos med tusenvis av besøkende! Mine barn skal på konsert, men blir fulgt av en trygg voksen.

Jeg takler ikke så store folkemengder, så jeg blir her hjemme! Klarer ikke tanken på å stå mellom tusenvis av mennesker på ett sted! Da får jeg panikk. Så jeg er glad for at noen jeg stoler på kan følge mine håpefulle på konserten! Jeg har tenkt å forsøke å bake brød her hjemme i dag! Det har jeg ikke gjort så veldig mange ganger før, men nå har jeg bestemt meg for å forsøke! Håper dere alle sammen får en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg