Hønemor…..

I dag er en det en prøvelse å være hønemor! Det er Skalldyrfestival , masse mennesker i Mandal, tivoli og konserter! Og eldsteprinsen skal kose seg med kompiser alene i dag! Og jeg friker som den hønemoren jeg er!! Jeg blir så fryktelig nervøs når de skal ut på egenhånd , selv om jeg vet han er en god gutt! Det er ikke enkelt å la dem få oppleve verden på egenhånd ! Og “ungdomstiden” har så vidt begynt! Jeg må virkelig jobbe med meg selv! Dette blir en lang dag!

Jeg har ett stort behov for kontroll og trygghet! Og det smitter over på de rundt meg! Prosessen som nå kommer i årene fremover blir en prøvelse for meg! De må få erfare livet på godt og vondt! Jeg et bare så innmari redd for dem! Men å pakke dem inn i bomull hjelper ikke! Å være sosiale med kompiser er veldig positivt! Satser på at alt går fint! 

Huff jeg må virkelig jobbe med meg selv Idag! Tenke positivt, og være tilgjengelig hvis de trenger meg! Alt går nok bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg