Deilig å få det ryddig!

Da har jeg blitt ferdig med dagens ryddejobb! Alltid deilig å bli ferdige med slike prosjekt! Det er så mye kjekkere å gå inn i et ryddig rom enn et rotete rom! Men nå fikk vi tatt et ordentlig ryddesjau, så da er alle fornøyde! Vi hjalp hverandre, så alle ble glade og ferdige i en fart!

Jeg var selv et rotehue når jeg var barn og ungdom! Jeg har aldri hatt støv på hjernen, men i voksen alder har jeg lært å sette pris på ryddighet og orden! Men noen ganger sklir man litt ut, og da må man ta grep innimellom! Så nå kan resten av dagen benyttes til andre gjøremål! 

Vi skal kose oss med kake i dag, da min kjære mann var på jobb da han hadde bursdag ! Kjekt å kose oss litt ekstra i blant ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg