Takknemlig for fremgang❤️

Akkurat nå så er det deilig å registrere fremgang på små og store her i huset! Morgenen går bedre enn før, og skolehverdagen fungerer fint! Det er deilig å registrere at de koser seg på hver sin plass, og at overgangen fra ferie til skole har gått veldig bra! Og jeg merker at det gjør godt for meg også å se at de trives med situasjonen!

Vi har enda en lang vei å gå, og det vil komme motbakker! Men jeg er blitt flinkere til å nyte lyspunktene som dukker opp underveis på vår ferd! Så får vi være klare til å ta de utfordringene som dukker opp rundt neste sving! Jeg er glad for st hardt arbeid lønner seg til syvende og sist! 

Jeg er litt stiv i beina etter gårsdagens treningssmell, men satser på at en liten gåtur gjør susen om en stund! Så er det å gjøre seg klar for fotoshoot! Jeg både gruer og gleder meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg