Utrolig hva jeg tørr…..

Hvis noen av dere hadde fortalt meg bare for noen måneder siden at jeg skulle publisere videoer av meg selv, eller gå på fotoshoot , eller planlegge foredrag, så hadde jeg ikke trodd på dere. Jeg hadde mest sannsynlig fått meg en god latter, og tenkt at det kommer aldri til å skje! I dag har jeg gjort alt dette. Jeg har vært på fotoshoot , jeg har publisert video på egen You tube kanal og jeg jobber med foredrag. Det er helt surrealistisk det som skjer! Nå tørr jeg virkelig å gjøre det jeg har lyst til! Og jeg er stolt over å tørre! 

Det har vært en lang reise for meg, og veien er enda kronglete og til tider vanskelig. Men jeg er så utrolig mye roligere inni meg, og det tror jeg dere kan se på utsiden også. Jeg har det trygt og godt. Og jeg er omringet av kjærlighet og respekt. Jeg har trygge rammer rundt livet mitt, og det er viktig for meg! Og nå tørr jeg å utforske verden rundt meg litt om gangen! Jeg har mye jeg vil gjøre, men jeg har det ikke så travelt! 

Jeg koste meg på fotoshoot . Jeg slappet av, og smilte som bare det! Jeg følte meg fin, og været var strålende! Jeg brydde meg faktisk ikke om der gikk folk forbi mens jeg poserte ! Helt utrolig å faktisk kose meg mens det ble tatt bilder! Gleder meg til å få bildene! Dette blir spennende å bruke! Å stikke seg selv frem komner til å koste, og jeg regner med både gode og vonde kommentarer! Men jeg er sterk nok til å stå for det jeg mener! Jeg er blitt tøffere, og det liker jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg