Beste starten på dagen!

Det er absolutt best å trene på morgenen ! Komme seg opp, og rett i treningstøyet ! Det gjorde jeg i dag! Onsdag er morgentrening med Spreg trening på Kanelstranda i Furulunden ! I dag var det akkurat passe vær, og vi var en herlig gjeng på trening! Så koselig å treffe blide ansikter på morgenen, og vi oppmuntrer hverandre! Jeg er stolt over å være med en så aktiv gjeng, og føler meg absolutt som en av gjengen!

I dag fikk jeg gjennomført det aller meste! Kneet kranglet litt, men det gikk greit! Så utrolig godt å komme i gang med ordentlig trening etter sommerferien! Jeg liker høsten, og å komme inn i rutiner! 

Nå ser jeg frem til mat og varm dusj! Så skal jeg dra til Kristiansand, og delta på en samling med flotte mennesker! Blir godt å møtes igjen! Håper dere alle sammen får en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg