Godt å treffe igjen folk man bryr seg om!

I hele vår deltok vi på et behandlingstilbud. Det ble ferdig før sommeren. I dag skulle vi voksne møtes igjen for å høre hvordan det gikk med hver enkelt. Det var godt å treffe alle igjen, og savnet de som  ikke kunne komme. Når man har delt mye av sitt mest private med mennesker, så er det godt å treffes igjen og utveksle erfaringer og meninger! Gi en klem, eller bare få være tilstede sammen med mennesker som forstår og som vil deg godt.

Jeg føler samtidig på litt vemod. Nå er det ferdig, og vi skal ikke møtes igjen i den settingen! Men veldig kjekt at vi har valgt å ha kontakt i ettertid. For det er noe spesielt å dele smertefull ting sammen! Å felle en tåre, kanskje være sint eller frustrert, leke og le sammen! Å prate med noen som faktisk forstår hva du prater om. Hva som du trenger for å komme videre i livet! For meg har det vært en tøff, men god opplevelse og erfaring! Jeg har lært masse, og fått ny kunnskap som hjelper meg å forstå vår hverdag!

Det er god hjelp i å prate sammen! Få luftet frustrasjoner og sinne! Få ut gammelt gruff som ingen vil høre om! Jeg er takknemlig for at jeg har møtt hver enkelt av dere! Takk til dere som jobber med dette! Det er et viktig arbeid. Og så er det godt å tenke på at vi møtes igjen ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg