Å ta litt plass i det offentlige rom…

Når jeg poster en video på YouTube , eller skriver et blogginnlegg, så tar jeg litt plass i det offentlige rom. Jeg velger å ytre mine tanker og meninger ut i den store verden. Jeg tar litt plass. Jeg ønsker å få frem mitt budskap, og tar i bruk de hjelpemidlene som er her i 2016! Sosiale medier er en viktig arena i dagens samfunn. Man når ut til mange på en gang, og man kan få sagt mye på kort tid. Og det koster ikke penger. Jeg har valgt å benytte meg av disse kanalene for å nå ut med mitt budskap.

Å stikke hodet sitt frem, er både skummelt og gøy! Jeg blir mer synlig, og min stemme blir hørt av flere! Men janteloven finnes jo også, og noen tenker at jeg går litt langt! Men jeg velger å drive på med det jeg tror på, og det jeg ønsker å formidle til dere. Jeg har allerede fått masse ros for min satsing, og mange heier på meg! Det er jeg utrolig glad for! Jeg føler inni hjertet mitt at jeg har masse å gi til dere som vil høre! Livet har gitt meg mange erfaringer som jeg ønsker å dele!

Nå gjelder det å holde meg oppe, og ikke høre på kritikere! Nå må jeg ha is i magen, og fortsette slik jeg har lyst til å jobbe videre! Nye videoer kommer etterhvert, men i dag var ikke selvtilliten sterk nok! Jeg må jobbe med meg selv, og gi av mitt overskudd når jeg kan! Dagene går opp og ned, selv om jeg er i en god periode! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg