Luften har gått ut av ballongen!

I dag føles det tomt! Tomt for energi! Tomt for krefter! Tomt for luft ! Ballongen har blitt tom for luft! Jeg stod ikke opp før kl 10.30! Og etter middagsbesøk i formiddag var jeg totalt utslitt! Jeg har sovet to timer på sofaen! Nå har jeg kommet meg opp, og er i godstolen! Snart får jeg besøk fra kommunen for å legge en plan for neste uke! Takk og pris for at vi får god hjelp! Gleder meg selvfølgelig til vi klarer oss helt selv, men vi får fantastisk hjelp!

Jeg har mobilisert vanvittig hele uken for å klare å holde ut i opplegget vi deltok på! Og nå når jeg kom hjem og kunne slappe av kom reaksjonen ! Det vil ta tid å komme seg opp på det nivået jeg var før jeg dro! Men jeg skal tilbake til den formen jeg hadde! Jeg vet at jeg får hjelp til å komme dit! Det er jeg svært glad for! Tusen takk til alle som sender meg gode tanker! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg