Vil dere hjelpe meg videre??

Jeg har startet eget firma, WeLG Foredrag, hvor jeg holder personlige foredrag. Jeg forteller om hendelser og opplevelser i livet mitt som har gitt meg verdifull erfaring. Jeg har opplevd masse vondt, og mange smertefulle nedturer. Men jeg har alltid reist meg igjen. Jeg har tatt viktige valg i livet mitt, for jeg ønsker å ha ett godt og verdifullt liv sammen med min familie! Jeg starter dette firmaet med to tomme hender, men en sterk historie! Nå trenger jeg Deres hjelp til å komme ut til folket med min historie!

Mine foredrag er som følger:

Å vokse opp som mobbeoffer!

Jakten på selvtillit og selvrespekt!

Å bli sett!

Å leve med Post Traumatisk Stress Lidelse!

Å reise seg igjen!

Trening som medisin!

Overvekt/Trøstespising!

Min reise!

Mine foredrag passer for foreldre, lærere, fritidsledere, fritidsklubber,organisasjoner, kommunale etater, Psykisk helse, Sosionom studenter. Egentlig passer de for alle som ønsker å lære mer om livets gode og vonde sider. Jeg ønsker å gjøre en forskjell. Sette ord på vanskelige og såre tema som alle mennesker kan kjenne på. Jeg tørr å prate ærlig og åpent om de vanskeligste tingene. Men nå trenger jeg hjelp av Dere til å nå ut!

Følg meg gjerne på Facebook WeLG Foredrag, og på min egen Youtube kanal WeLG Foredrag. Ta svært gjerne kontakt på epost [email protected]! Ta også kontakt dersom Dere ønsker at jeg skal holde foredrag om andre tema. Jeg har veldig lyst til å besøke akkurat Dere, og fortelle min historie! Sammen kan vi gjøre en forskjell!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg