Små glimt av lykke!

Klarer du å få med deg dine små glimt av lykke? Klarer du å fange følelsen av å være lykkelig? Jeg har ganske ofte svært tunge dager. Noen er svarte som natten. Noen ganger ligger det et tungt skydekke over mitt liv. Noen ganger får jeg se glimt av sol. Og de beste dagene er det sol og klar himmel! Jeg elsker de dagene hvor jeg nyter livet mitt! Og jeg blir lei meg når de vonde dagene kommer litt for ofte! Summen av disse dagene er livet vårt. Vi opplever stormer. Vi opplever rolige dager. Vi går på noen smeller. Vi er av og til i lykkerus! Det er en solid berg og dalbane!

Tenk hvor kjedelig livet hadde vært hvis hver eneste dag var lik den andre! Hvis vi ikke møter motstand i livet, blir vi ikke sterkere! Hvis vi får oppleve snev av lykke, så blir vi gladere! Alle følelsene våre er til fordi hjernen vår trenger ulik stimuli for å leve. For å gi oss det vi trenger av opplevelser og inntrykk! Jeg er verken filosof eller psykolog. Men jeg har erfart til nå i livet mitt, at all motstanden jeg har møtt har gjort meg sterk! Jeg blir ekstra glad når jeg faktisk blir glad! Jeg blir fort rørt, og tar imot andres følelser med hjertet!

Livet går ikke på skinner for noen av oss. Takk og lov for det. For jeg vil kjenne. Jeg vil føle. Jeg vil oppleve ulike dager. Jeg vil vokse på min erfaring. Jeg vil lære mine barn å takle hverdagen. Jeg vil leve livet mitt! Og jeg er spent på hva som venter meg rundt neste sving!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg