Drømmer du deg bort??

Er du en av dem som stadig drømmer deg bort fra hverdagens mas og utfordringer? Svever tankene avgårde til varmere strøk? Lar du tankene dine få spillerom? Gir du deg selv muligheten til å drømme deg litt bort? Noen ganger drømmer jeg meg bort. Jeg forsvinner på en måte inn i drømmene om et bedre liv. Et liv uten for mye trøbbel. Jeg kan drømme om ferieturer. Jeg kan drømme om opplevelser! Jeg kan drømme om ro og stillhet. Jeg kan drømme at jeg vinner i Lotto (selv om jeg ikke spiller engang…)!

Sannheten er at vi trenger å drømme oss vekk iblant! Vi har ikke vondt av det. Vi kommer tidsnok tilbake til realitetene. Vi har lov til å drømme og ønske! Vi har lov til å håpe at noen av drømmene våre blir virkelighet! Noen drømmer klarer vi å realisere! Da er det magisk! Andre drømmer er så hinsides at det kun forblir en drøm. Men jeg lar de fortsatt være der. For å være litt vekke fra realiteten i noen øyeblikk, er viktig. Bare sveve avgårde inn i gode tanker og visjoner . Jeg håper at du også tørr å drømme! Våg å ha store drømmer! Tenk for en glede når en av drømmene dine blir til virkelighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg