Null TV på 5 dager!

Denne uken har jeg hatt ett stort behov for ro og stabilisering av egne følelser og tanker. Jeg har trent tre ganger, og det har vært deilig. Jeg har vært masse hjemme, og jobbet med firmaet mitt. Jeg har vært i min egen sikkerhetssone, og samlet krefter. TV har jeg ikke rørt hele uken. Jeg har ikke sett et eneste program på TV. På grunn av traumer fra fortiden, så liker jeg ikke høy lyd fra TV og nyheter unngår jeg. Og jeg har absolutt ikke savnet tv i det hele tatt denne uken! Jeg har lest på Internett , så jeg er jo oppdatert på hva som skjer i verden. Men null TV!

Det er rart å tenke på hvordan jeg bevisst holder meg unna triggere. Akkurat som om kroppen nekter meg i å gjøre ting fordi det kan være en potensiell fare knyttet til det! Alarmen i hodet mitt går bare jeg tar i en fjernkontroll. Så de har jeg ikke rørt hele uken! De har ligger der hvor min mann plasserte de før han dro på jobb. Det rare er jo at jeg er hjemme alene med ungene hele uken, og TV ville jo vært litt selskap! Men jeg skygger unna. Nok en ting som må jobbes med!

Fredagskvelden er godt i gang. Barna er kommet hjem, min kjære mann er hjemme fra jobb, fredagstacoen er akkurat spist. Deilig med helg! Håper dere koser dere alle sammen! God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg