Jeg er utålmodig!

Det er vanskelig å være tålmodig. Jeg sliter med å være tålmodig. Jeg vil at ting skal skje raskere. Jeg vil oppnå resultater raskere enn det som skjer nå. Jeg sliter med å alltid vente på resultater. Hvorfor kan fremgang ta så lang tid? Hvorfor kan ikke jeg få se resultater tidligere? Noen ganger vil jeg bare rope ut min frustrasjon over hvor lang tid ting faktisk tar! Det er ikke lett å roe seg ned, og ta en ting om gangen!

Det er fint å være ivrig! Det er en god egenskap å ville oppnå resultater. Men jeg må innse at ting skjer ikke alltid like raskt som jeg skulle ønske. Jeg vil svært gjerne ha eposten min full av henvendelser, og kunne ha masse kjekt å se frem til! Men slik er ikke verden. Det tar tid å komme seg ut i den store verden, og nå frem med akkurat mitt budskap! Jeg er heldigvis ikke den som raskt gir opp når jeg først har bestemt meg for noe! Da jobber jeg hardt for å nå mine mål! Sakte men sikkert skal jeg få komme i posisjon til å gjøre en forskjell! Og jeg vet allerede at min åpenhet rundt min historie har hjulpet andre mennesker! Det er sterkt og godt!

Jeg skal jobbe hardt fremover for å komme inn på de arenaene som er viktige for meg! Jeg håper også inderlig at Dere vil hjelpe meg videre! Det er flott med alle som heier meg frem! Kjempeflott hvis Dere faktisk klarer å hjelpe meg til å få oppdrag rundt omkring! Kom svært gjerne med innspill i forhold til hva jeg bør gjøre for å komme bedre i gang! Tips svært gjerne venner og kollegaer om mitt firma! Sammen kan vi faktisk gjøre en forskjell for veldig mange mennesker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg