Jammen valgte jeg kjole😜😜

En aldeles nydelig høstdag her i Mandal i dag! Jeg fikk tatt på meg kjole i dag, og har fått masse ros! Deilig å gå rundt og føle seg ganske fin! Fikk kost meg på strikketreff! Litt shopping rakk jeg også å få gjort! Farlig å gå innom butikkene akkurat nå! 

Jeg gikk altså rundt i kjole i dag! Fikk brukt dongeri kjolen for første gang! Lett og ledig å ha på! Jeg fikk en god følelse inni meg! Det er kjekt når jeg koser meg med klær og stil! De dagene hvor jeg ikke straffer meg selv med fortiden, og mestrer det nye livet mitt! De dagene gjør godt! Jeg skal forsøke å bli bedre på det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg