Jeg sletter stygge kommentarer!

De siste dagene har jeg mottatt krasse og stygge kommentarer fra en person her på bloggen. Jeg valgte derfor å gjøre det slik at alle kommentarer måtte godkjennes av meg før de ble offentliggjort på bloggen min. Det er jeg glad for at jeg gjorde. For rett etter jeg publiserte innlegget om nettmobbing i dag, så kom der en ny kommentar som etter min mening var langt over streken for hva jeg godtar! Denne kommentaren har jeg lest, og jeg har slettet den. For vedkommende får ikke lov å publisere dritt om meg og min rolle som foreldre til mine barn! Alle kommentarer som går på mine barn, og som vil være krenkende for min familie, vil bli slettet! At der finnes mennesker som er uenige i mine valg, er helt ok. Men når man uttaler seg på en upassende måte, og blander inn barna, da mister jeg respekten for vedkommende, og gir dem ikke lov til å publisere sine meninger om meg på min blogg! Og for meg beviset dette bare enda mer at man må jobbe mot mobbing på nett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg