Godt å sette grenser!

Jeg kjenner dypt i hjertet mitt at jeg er glad jeg har lært å sette grenser for hva jeg aksepterer, og ikke aksepterer! Jeg tørr å sette ned foten, og ta kontrollen selv. Og jeg kjenner at det var godt å sette litt grenser for hva andre kan få publisere om meg. Jeg forventer på ingen måte at alke skal være enige i mine valg her i livet. Slik er det for oss alle. Men jeg har valgt å gi klar beskjed til dere alle sammen. Jeg godtar ikke alt som kommer min vei. Og jeg gjør det med god samvittighet. Der er så uendelig mange snille lesere der ute, som ønsker meg og min familie alt godt! Det setter vi stor pris på! Og det er de som får være med meg videre! For jeg har tålt nok dritt i livet mitt i fortiden. Fremtiden skal inneholde positivitet og glede! Veien fremover vil gå opp og ned, men det vil bli veldig bra! 

De siste årene har jeg tatt viktige valg. Valg som påvirker resten av livet mitt. Jeg valgte å satse på kjærligheten, og flytte til denne herlige byen. Jeg reiste vekk fra vonde minner. Jeg er glad i min familie, og noen få venner har jeg i hjembyen min. Men jeg har ikke angret et eneste sekund på at jeg valgte Mandal! Å gjøre de nødvendige grepene for å få et godt liv, føles deilig! Og det gjør meg trygg og sikker på de veivalgene jeg gjør fremover! Jeg bestemmer selv hva jeg ønsker å satse på! Og med min kjære som verdens beste støttespiller! Det er jeg stolt av!

2 kommentarer
    1. Fantastisk bra holdning!!!!!! Stå på:-) du er en inspirasjon for oss alle ❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg