Så fornøyd!

I dag har jeg hatt en veldig god dag! Jeg har tørket støv, støvsuget og vasket gulv! Jeg har vasket kjøkkenskapdørene , og brettet tøy! Jeg har rukket et lite besøk og noen ærender! Og jeg har laget hjemmelaget pizza i to varianter i kveld! Med noen små pauser underveis, så har det godt veldig fint! Men nå var det veldig godt å havne på sofaen! Det fortjener jeg virkelig nå! Det er deilig med slike dager hvor man har energi og pågangsmot til å få gjort masse hjemme! En veldig god følelse! Så nå skal jeg virkelig nyte kvelden! Håper at alle sammen får en kjempefin lørdagskveld med sine kjære! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg