Når man oppdager grove feil!

Så sitter jeg her tilbake i egen stue. Med litt røde øyne, litt sliten og ganske hissig. Møtet i Kristiansand er vel overstått, og jeg skal ærlig innrømme at det ble tøft. Det ble noen tårer, og det ble vanskelige emner å prate om. Men jeg er sterk nok til å takle det, og er klar for en lang prosess som vi så vidt har startet på. Men det som irriterer meg aller mest, det er at jeg nok en gang får bekreftet at ikke alle folk gjør jobben sin. Og det provoserer meg at profesjonelle aktører ikke gjør det som er en viktig del av deres jobb. Istedenfor så må jeg nå gjøre det på nytt, og det vil kreve både tid og ressurser.

Heldigvis har jeg i dag møtt sympatiske og forståelsesfulle mennesker. Mennesker som virkelig var klar for å hjelpe meg, og rettlede meg videre i det som kommer! Det er godt å møte slike mennesker! Nå venter en prosess som blir både tøff og vanskelig. Men som med alt annet kommer jeg til å komme sterkere ut av det til slutt. Så jeg bretter opp ermene, og er klar til å kjempe videre! En dag om gange.  Et møte om gangen. Til slutt vil nok resultatet bli veldig bra! Det er det viktigste for meg. Så det må nok samles masse positiv energi fremover for å komme seg gjennom denne prosessen.

Jeg kan ikke gjøre noe med de feilene som er blitt gjort tidligere! Så jeg ser fremover, og bruker alle verktøyene som jeg har for å ha en så god hverdag som mulig!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg